3Kader zet zich in voor Montaigne Sint-actie

Veel gezinnen kunnen door financiële omstandigheden geen Sinterklaas vieren. Dat is niet eerlijk en daarom gaan wij heel veel kinderen blij maken. Zij krijgen op 5 december allemaal een eigen zak van Sinterklaas vol ingepakte nieuwe en tweedehands cadeaus.

De komende tijd gaan de leerlingen van 3Kader zich inzetten voor Montaigne Sint-actie! En hierbij hebben wij jouw hulp nodig! Wat wij vragen is om cadeaus te doneren zoals (tweedehands) speelgoed, boeken, sieraden, toiletartikelen etc. Kijk thuis of je nog leuke dingen hebt liggen en neem het alsjeblieft mee!

Van 7 oktober t/m 14 november kunnen de spullen ingeleverd bij de balie van het Montaigne Lyceum ter attentie van mevrouw Uhlenbeck. De spullen moeten schoon en nog goed bruikbaar zijn.

Hoe gaaf zou het zijn als wij 1300 kinderen blij kunnen maken!