Helpende handen gezocht

Het Montaigne Lyceum zoekt enthousiaste vrijwilligers

Het motto van het Montaigne Lyceum is ‘leren van jezelf, leren met elkaar en leren in de wereld’. Daarom zijn wij altijd opzoek naar enthousiaste vrijwilligers die hun ervaringen uit de wereld willen delen met onze leerlingen.
De werkzaamheden kunnen variëren van extra handen tijdens de (techniek)lessen, een leuk gesprek met leerlingen tijdens de pauze en/of het helpen ontvangen van onze leerlingen aan het begin van de dag.

Wij zoeken vrijwilligers die het vooral leuk vinden om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van onze leerlingen. Die het leuk vinden om een praatje te maken en graag bij willen dragen aan een motiverende leeromgeving.

Naast een vriendelijke, geduldige en nieuwsgierige grondhouding dien je te beschikken over een Verklaring van Goed Gedrag (VOG). Deze vragen wij graag voor je aan. Wij bieden onze vrijwilligers naast een inspirerende leeromgeving de maximale vrijwilligersvergoeding die door de belastingdienst is vastgesteld.

Lijkt het je leuk om een paar uur in de week te helpen? Mail ons dan via info@montaignelyceum.nl.