Staking OV op 10 en 11 september 2024

Op dinsdag 10 en woensdag 11 september 2024 zullen medewerkers van diverse openbaarvervoerbedrijven in Nederland, waaronder NS, streek- en stadsvervoer, gaan staken. Dit kan op beide dagen voor hinder zorgen bij reizigers.

Alle lessen en onderwijsactiviteiten gaan gewoon door. We gaan ervan uit dat alle leerlingen op tijd op school aanwezig zijn.

Hoe wordt er gestaakt?

• Dinsdag 10 september: Het stadsvervoer in Den Haag, Rotterdam en Amsterdam (HTM, RET, GVB) staakt tussen 04:00 en 08:00 uur. Bussen, metro’s en trams rijden in die periode niet.
  • Woensdag 11 september: Het streekvervoer in Nederland (Arriva, Transdev, Keolis, EBS, Qbuzz) en NS staakt tussen 04:00 en 08:00 uur. Stadsvervoer (HTM, RET, GVB) rijdt wél tijdens deze tijdstippen.